جوانان والیبال ایران هم مقتدرانه بر بام قاره کهن ایستادند

جوانان والیبال ایران هم مقتدرانه بر بام قاره کهن ایستادند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت 19 عصر امروز (شنبه) در دیدار پایانی هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان پسر آسیا به مصاف چین رفت و موفق شد با برتری برابر این تیم برای پنجمین بار قهرمان قاره کهن شود.

 

شاگردان دکتر نفرزاده در این مسابقه به راحتی و در 3 ست متوالی با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 18 از سد چین گذشتند و مقتدرانه قهرمان شدند.

 

تیم ایران پیش از این در گروه چهارم ، 3 بر 1 هنگ کنگ و قطر و 3 بر 0 ترکمنستان و هند را برد و سرگروه شد. شاگردان دکتر نفرزاده در یک چهارم نهایی 3 بر 0 تایلند و در نیمه نهایی 3 بر 1 بحرین را مغلوب کردند.


گفتنی است دو تیم ایران و چین  پیش از این با راهیبابی به مرحله نیمه نهایی به مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان که سال 2015 در مکزیک برگزار خواهد شد صعود کرده بودند.


در والیبال قهرمانی جوانان آسیا کره جنوبی با 6 قهرمانی 2 نایب قهرمانی و یک سومی رکورد دار است و ایران با 5 قهرمانی 2 نایب قهرمانی و 2 سومی در رده دوم و ژاپن با 3 قهرمانی 5 دومی و 2 سومی در رده سوم قرار دارند. در دوره قبل که سال 2012 در ارومیه برگزار شد تیم های ژاپن ، چین و ایران اول تا سوم شدند.


منبع: arefvolleyball


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 3 آبان 1393برچسب:, ] [ 23:7 ] [ AREF ]
[ ]

هدایت به بالا